درباره وبلاگ


سلام بچه ها ی عزیز!از اینکه به وبم سر زدید ممنونم ! دوستان لطفا برای بهتر شدن وبلاگ بهم کمک کنید و برام نظر بزارید و بگید که دوست دارید چه چیزایی بیشتر تو وبلاگ بزارم! خیلییییی ممنون از نظرای خوبتون! ×××مینا×××
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 19509
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 140
تعداد آنلاین : 1



IS
بیل بیلکانه ها
crazy.fun




یه سوال دارم ازتون :
مامانم ازتون خيلي تعريف ميكنه ميگه بچه هاي مردم تو خونه نميذارن ماماناشون دست به سياه سفيد بزنه و همه كارا رو انجام ميدن
شما به عنوان یه بچه مردم عايا اينجوريين؟ :|



نظرات شما عزیزان:

meysam
ساعت16:59---9 شهريور 1392
man pesaram!!! ama age dokhtar boodam hatman komakesh mikardam. ama na in k nazaram dast b siaho sefid bezane. oonjoori torsh mikone bad bayad sharbat mede bokhore!!!

ستاره
ساعت17:50---4 تير 1392
راستشو بخای مامان منم همینو میگه ولی کیه که گوش بده......

غزل
ساعت12:00---26 خرداد 1392
نه بابا ننه ی من میگه کارنکن دستات خراب میشه میری خونه شوهر همونجا کارمیکنی بسه!!!!نمیدونه که جاستین جونم نمیزاره کارکنم>>>راستی مینا شناختی فاطمم...یاهمون غزل...مدرسه فروغ ...ستایش و من گرفتی؟؟؟میخام برای همه پستات نظر بزارم شادت کنم گوشی که نداری ...زنگ هم نمیزنی...روز اخرم خداحافظی نکردی....حداقل جواب نظرامون بده حتمااااااااااااا پاسخ:fateme joon e khar mage mishe nashnasam divoone sry choon seti khanooom ye kam sag mahal kard manam nayoomadam jolo akharesham khastam biyam naboodi dg daset dard nakone bara nazar azizammmmmm

غزل
ساعت11:57---26 خرداد 1392
نه بابا ننه ی من میگه کارنکن دستات خراب میشه میری خونه شوهر همونجا کارمیکنی بسه!!!!نمیدونه که جاستین جونم نمیزاره کارکنم>>>راستی مینا شناختی فاطمم...یاهمون غزل...مدرسه فروغ ...ستایش و من گرفتی؟؟؟میخام برای همه پستات نظر بزارم شادت کنم گوشی که نداری ...زنگ هم نمیزنی...روز اخرم خداحافظی نکردی....حداقل جواب نظرامون بده حتمااااااااااااا

غزل
ساعت11:57---26 خرداد 1392
نه بابا ننه ی من میگه کارنکن دستات خراب میشه میری خونه شوهر همونجا کارمیکنی بسه!!!!نمیدونه که جاستین جونم نمیزاره کارکنم>>>راستی مینا شناختی فاطمم...یاهمون غزل...مدرسه فروغ ...ستایش و من گرفتی؟؟؟میخام برای همه پستات نظر بزارم شادت کنم گوشی که نداری ...زنگ هم نمیزنی...روز اخرم خداحافظی نکردی....حداقل جواب نظرامون بده حتمااااااااااااا

غزل
ساعت11:56---26 خرداد 1392
نه بابا ننه ی من میگه کارنکن دستات خراب میشه میری خونه شوهر همونجا کارمیکنی بسه!!!!نمیدونه که جاستین جونم نمیزاره کارکنم>>>راستی مینا شناختی فاطمم...یاهمون غزل...مدرسه فروغ ...ستایش و من گرفتی؟؟؟میخام برای همه پستات نظر بزارم شادت کنم گوشی که نداری ...زنگ هم نمیزنی...روز اخرم خداحافظی نکردی....حداقل جواب نظرامون بده حتمااااااااااااا

mina
ساعت11:43---30 ارديبهشت 1392
are mamane manam hamina ro mige
mige az bache haye mardom yad begir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 9:57 ::  نويسنده : Anti_lover